2 Photoshoot

Igår var jag hos Lotta för att fota till två reportage vi ska göra. Eller rättare sagt Lotta fotade och jag fixar med blommorna. Ni får hålla tillgodo med några "bakom-kulisserna-bilder". Resultatet får ni se nästa jul!

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Yesterday I visited Lotta to shoot two magazine jobs. Well Lotta shoot the photos and I did the flowers. For now I can give you some behind-the-scenes. You have to wait untill next Christmas for the result!



Foto emelie ekborg  svenskablomsterbloggar.se

2 kommentarer :

  1. Vad spännande! Det ser superfint ut. Även om jag känner just nu att julen är förbi för min del. Så går tiden fort och man blir sugen igen. ;)

    ha en fortsatt blomstrande vecka.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo visst är man egentligen mer sugen på vår nu. Men jag har några fler julgrejer att göra innan jag tar vår på allvar ;)

      Radera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips