0 Friday Sweets:Nejlikor // Carnations

cupcakes blommor, cupcakes riktiga blommor

Det här är min typ av sweets!
Inget sweets = godistypen för mig denna helg. Istället tänker jag unna mig något i blomster väg! Några rosor till mig själv kanske. Jag tycker vi i Sverige är rätt dåliga med att köpa blommor till oss själva.
Många andra saker är vi bra på att unna oss, men det är väl rätt sällan som Svensson köper en hel bukett till sig själv.
Skärpning! Mer blommor åt folket!

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

This is my kind of sweets!
No sweets = candy for me this weekend. Instead, I intend to treat myself with flowers! Maybe some roses just for me. I think we're not very good at buying flowers for ourselves. We treat ourselves in many other ways, 
but how often do you buy yourself a bouquet?
Flowers to the people!

BON WEEKEND!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips