2 Lycklig // Happy

Sweet avalanche
.
Fredagseftermiddag.
Mitt arbetsbord är fullt av vackra sweet avalanche, vita rosor, freesia, spets och pärlnålar. Jag lyssnar på Jennifer Brown
och i Heaven Come Down sjunger hon:
"Heaven come down, hear my prayer, 
send me down a love that won't disappear ..."
That love that won't disappear är för mig är kärleken till blommorna.
Jag är så glad över att jag är florist och syssla med det jag älskar mest!

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Friday afternoon.
My work table is full of beautiful sweet avalanche, white roses, freesia, lace and pearls. I listen to Jennifer Brown and in  Heaven Come Down, she sings:
"Heaven come down, hear my prayer, 
send me down a love that will not disappear ..."
I realize that love that won't disappear is the flowers.
I am so happy to be a florist and being able to do what I love most!




Foto emelie ekborg svenskablomsterbloggar.se

2 kommentarer :

  1. Så fina blommor!.. och pärlor och vacker spets tror jag jag skymtar där också.
    :)
    Ser fram emot att ses imorgon!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  2. Då kanske jag får godkänt då ;) Ja visst ser vi fram emot er stora dag imorgon! Kram

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips