4 Kärleksdagen

Så var det alla hjärtans dag, Valentine`s Day, kärleksdagen, V-day ... Dagen då allt rött plötsligt är mycket dyrare än i går. Tyvärr även blommorna. Men vad vore en dag som denna utan vare sig blommor eller rött? Jag har sagt det förr, men jag säger det igen. Blanda upp det röda med rosa! Blir superfint och inte så stelt.
Foto Martha Stewart

Här ser vi underbarat söta ranunkler i äggkoppar!
Rött, rosa & vitt och i ett hjärta så klart.

Hoppas ni alla har en underbar dag med era älsklingar !
♥  ♥  ♥

4 kommentarer :

  1. ÅÅÅÅÅ bara så vackert....Önskar dej en fin ALLA HJÄRTANS DAG.Varm kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Wooooow vilken dejligt sinnlig blomsterblogg jag trillat in på...... Tack för att du blivit min följare & låt mig få hälsa dig hjärtinnerlig välkommen till mitt lilla hjärterum/cybervärld.
    Nu skall jag mingla runt i ditt blomsterrike.

    Agneta

    SvaraRadera
  3. Vilket vackert blomsterhjärta!
    Det är en inspirerande blogg med vackra blommor.
    Hjärtekram Susanne

    SvaraRadera
  4. Bra tips, man kan kanske använda små glas i stället för äggkoppar.

    Hälsningar,
    Kristina

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips