2 Glameliros

Jag gillar lila, ifall någon inte redan gissat det. Och så älskar jag ju rosor... och att laga mat... och att servera och duka fint ... Själva dukningen gör ju så mycket. Även en enkel maträtt kan bli festmat om man dukar som för fest. Det blir lite extra guldkant på vardagen men fin dukning mitt i veckan.

Foto Marijean Fiori
Nästa gång jag har lite rosor, tid och tålamod över, blir det nog en sådan här dukning med var sin glameliros.

Imorgon dyker det upp något riktigt vårigt här på bloggen, och den kan kanske bli din ...

2 kommentarer :

  1. Så fin dukning! Jäg älskar åxå lila & rosor :-)

    Svar på frågan i min blogg: Ja, jag fick mitt paket i torsdags (10/2) :)
    Nu pryder krukan fönsterbrädan i mitt sovrum & jag är så nöjd... den blev alldeles perfekt där!
    Kram kram // Helena

    SvaraRadera
  2. Underbart! Så vackert...
    Ha en fortsatt bra tisdag.
    Tittar in imorgon ;)
    Kramen.

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips