4 Frusen ros

Många av er har säker provat eller i alla fall har sett att man kan göra ljuslyktor av is, att ha på farsubron eller i trädgården. Men varför inte frysa rosor istället? Ställ dom gärna tillsammans med någon ljuslykta och du har ett underbart välkomnande stilleben för älsklingen på alla hjärtans dag!
Florist  Ingunn Haukebø
Kan ju kanske bli lite problem nu när det är plusgrader på vissa platser i landet. Eller ska vi hoppas på minus och vinter på måndag? Glöm förresten inte att gömma rosorna väl i frysen. Gamla mjölkkartonger är bra jutningsformer och bra camouflage. Men för säkerhetsskull lägg dom gärna längst ner i frysboxen ...

Psst ... I morgon gästbloggar Marie från bloggen Vita Ranunkler! Inte att missa!

4 kommentarer :

  1. Stiligt pynt för vinterträdgården!

    Ha en finfin helg,
    Rebecca

    SvaraRadera
  2. Mycket vackert! ... har försökt att få över din banner till min blogg, men får inte till det. Jag undrar hur man gör? Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Hej Emelie, så roligt att Du följer min blogg och så hittade jag ju hit, nu ska jag kika vidare och se på allt fint.
    Ha det gott!
    Kram Lena

    SvaraRadera
  4. Mycket vackert, det ska jag genast prova.

    Hälsningar och tack,
    Kristina

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips