0 Får jag presentera FloraPockets // Let me introduce FloraPockets


FloraPockets är nya annonsörer här på Svenskablomsterbloggar och 
jag har fått möjlighet att prova Planter Pocket.
Alla fickorna är gjorda i plast och lätta att göra rent och alltså perfekta att ha örter eller blommor i. Jag hängde min florapocket vid spisen med en timjan i. Den svarta plasten går att skriva på och tillsammans med fickan får man en krita. 
Kul att skriva örternas namn eller små gulliga meddelanden!
FloraPocket finns även med dubblafickor som man kan hänga över något som t ex ett balkongräcke, perfekt för cityoldaren.
För nu hänger min FloraPocket i köket, men jag kan nog tänka mig att det kommer att flytta runt lite då den verkligen är praktisk att samla smågrejer i. 
Kanske hamnar den så småningom i badrummet för att ha hårgrejer i...

Kika gärna in på FloraPockets för dessa fickor finns i massa 
olika storlekar och färger!


FloraPockets are new advertisers here on Svenskablomsterbloggar and 
I have had the opportunity to try the Planter Pocket.
All pockets are made of soft plastic and they are very easy to clean and therefore ideal for example herbs or plants. I hung my FloraPocket in the kitchen with some thyme. The black plastic can be written on and this pocket comes a chalk. 
Fun to write names of herbs or small cute messages!
FloraPockets are also available with double pockets that can hang over something 
such as railing, perfect for hanging plants on the balcony railing.
For now hang my Flora Pocket hangs in the kitchen, but I think it will move around 
a bit as it's really  practical for collecting small things.
Eventually it might end up in the bathroom, with bobby pins, hairbrush ect ...

Please have a look at FloraPockets, because these pockets are available in lots 
and lots of different colours and sizes!





Inlägg i samarbete med FloraPockets, all åsikter är mina egna // Post in partnership with FloraPockets, all views my own  

Images Emelie Ekborg svenskablomsterbloggar.se

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips