0 Pelargoner i bukett // Geraniums in Bouquets

bukett pelargon, pelargoner i bukett, brudbukett pelargon, bouquets geranium, geraniums in bouquets, pelargoner, geraniums, braidal bouquet geranium, wedding bouquet geranium
Vild och vacker!
Pelargonen är en rätt underskattad blomma. Ja, inte som krukväxt och balkongväxt, men som snittblomma. I alla fall så glömmer i alla fall jag av hur söt den är i buketter. När jag sedan, någon enstaka gång, ser den i buketter så tänker jag att jag måste verkligen bli bättre på att använda pelargoner i buketter. 
Så min uppmaning idag är helt enkelt: använd pelargoner i buketter! 

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 

Wild and beautiful!
Geranium is a underrated flower. Well, not as a garden plant, but as a cut flower.
At least I use to forget how cute it is in bouquets. When I, occasionally, see geraniums in bouquets  I think that I really need to use it more often.
So a little reminder to myself and everyone else: use geraniums in bouquets!





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips