0 Om jag skulle gifta mig del 2 // If I Ever Get Married part 2

brudbukett, annorlunda brudbukett, floristens egen brudbuket, bridal bouquet, different bridal bouquet, florists own weddig bouquet

brudbukett, annorlunda brudbukett, floristens egen brudbuket, bridal bouquet, different bridal bouquet, florists own weddig bouquet

brudbukett, annorlunda brudbukett, floristens egen brudbuket, bridal bouquet, different bridal bouquet, florists own weddig bouquet
Häromdagen satt jag och skrev ett inlägg för dittbrollop.se med tips om hur man kan 
göra sin egen brudbukettDå kom jag återigen att tänka på hur svårt det 
förmodligen kommer att vara att välja brudbukett.
Om jag skulle bli gift någon gång i framtiden vill säga...
Här ovan ser vi 3 buketter som jag absolut skulle kunna tänka mig.
Sen har jag kommit på en väldigt smart idé. Precis som en del brudar har 2-3 olika klänningar, så kan man ju istället ha 2-3 olika buketter som man byter till ;)
Bukettbyte - mycket bättre än klänningsbyte!

Om jag skulle gifta mig del 1 hittar du här.

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 

The other day, I sat and wrote a guest post for dittbrollop.se with tips on 
how to make your own bridal bouquet.  Then again I thought about how difficult it
will be to choose bridal bouquet. If I ever get married one day in the future...
Above we see three bouquets that I absolutely could consider.
Then I've got a very smart idea. Just like some brides have 2-3 different dresses, 
I could have 2-3 different bouquets ;)
Changeing the bouquet - much better than changeing the dress!

Click here to read If I Ever Get Married part 1 





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips