0 Gula pioner // Yellow Peonies

gula pioner, yewllow peonies, bukett gula pioner, bouquet yellow pionies,

Underbar bukett med gula pioner!
Gula pioner är faktiskt något av en dröm för mig. Jag har aldrig jobbat med just gula pioner. Det har liksom aldrig fallit sig så att de har funnits tillängliga så jag har jobbat med eller kunnat inkludera gult. Hade jag haft en egen trädgård hade jag planterat
 en eller två gula pioner med en gång. 
För att säkra tillgången, så att säga!

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 

Wonderful bouquet with yellow peonies!
Yellow Peonies are actually a dream for me. I've never worked with yellow peonies. It just never happened. Whenever I've been working with yellow or I'v could have included it, the availability has been very poor. If I had a garden, I would have planted
one or two yellow peonies straight away!






Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips