0 Mera ginst // More Ginestra

Favorit från 13-01-25 // Favourite from 25-01-13
bukett ginst, rosa ginst, bukett ginst nerine, bukett nerine, rosa bukett, bouquet ginestra, bouquet nerines
Kommer ni ihåg ginstbuketten, härom dagen?
Som jag sa då, jag hade väl aldrig trott att jag skulle börja gilla ginst... Den gula/orange har jag fortfarande svårt för, med de vita och ljusrosa är jag smått kär i! Härovan har vi ginst och nerine, en lite oväntad kombination kanske. Men visst är det en av anledningarna till att vi florister älskar vårt jobb - blommorna fortsätter att gång på gång hänföra och förvåna oss!

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 

Remember the ginestra bouquet, the other day?
As I said then, I had never thought that I would love ginestra ... I still have difficulties with the yellow / orange ones, but I'm in love with the white and pink! In this bouquet we have ginestra and nerine, perhaps a  unexpected combination. But I think this is the reasons why we our love job - the flowers assign and amazesus over and over again!





Foto w-weddingflowers.com

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips