0 Bortskämde // Spoiled


Jag har ännu inte riktigt fattat att det faktiskt är november. 
Trots att vi har haft några frostnätter (som tyvärr dödade en del blommor som t ex dahlior) så finns det fortfarande många olika blommor kvar ute i rabatterna och naturen. Senast igår var jag ute och plockade en bukett till ett fotojobb. När som helst kan ju faktiskt den riktiga frosten och vintern komma. Vad ska jag ta mig till då, när jag inte kan gå ut och plocka blommor? Partihallarna känns på något sätt inte så lockande längre.
Jag tror bestämt jag har blivit lite bortskämd...

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 

I can't understand that it's already November.
Although we have had some cold nights with frost (which unfortunately killed some flowers, such as dahlias), there are still many different flowers left in the flower beds and the nature. Yesterday I was out picking a bouquet for a photo job. The real frost and winter might come at any time now. What am I going to do then, when I can't go out and pick my flowers? Somehow the wholesalers at the flower market don't attract to me anymore.
I think I've become a bit spoiled ...




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips