4 4 x buketter med kottar // 4 x Bouquets with Pine Cones

brudbukett kottar, kottar bukett, vintriga brudbuketter, vita brudbuketter, bouquet pine cones, wedding bouquet pine cones, bridal bouquet pine cones

Vintrigt vita brudbuketter med kottar!
Lekfullt, roligt och annorlunda. Barnsligt kan kanske en del tycka, men vad gör det?
Jag älskar kottar! Jag har svårt att bestämma vilken som är min favorit. 
Den första eller den sista...?
Vilken är din favorit?

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 

Wintry white bridal bouquets with pine cones!
Playful, fun and a little different. Some people might say it's childish, but who cares?
I love pine cones! I have a hard time deciding which one is my favorite.
The first or the last one...?
Whích one is your favorite?





Images 12,34    

4 kommentarer :

  1. Nummer 3 är min favorit! Men alla är snygga.....

    SvaraRadera
  2. Åh, jag älskar också kottar! 3an är min favorit dock, gillar anemonerna och att det gröna inte är så "grönt". Fast jag tycker att de kunde ha kostat på sig fler kottar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med, mer kottar åt folket! ;)

      Radera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips