5 3 färgstarka höstbuketter // 3 Colourful Autumn Bouquets

färgstarka höstbuketter, höstbuketter, autumn boluquets, colourful autumnj bouquets

färgstarka höstbuketter, höstbuketter, autumn boluquets, colourful autumnj bouquets

färgstarka höstbuketter, höstbuketter, autumn boluquets, colourful autumnj bouquets

3 underbart färgstarka höstbuketter.
Vilken är din favorit?

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 

3 stunning and colourful autumn bouquets.
Which one is your favourite?






5 kommentarer :

  1. God morgon:)

    Helt klart den i mitten! Vilt och galet vackert!

    Ha en superlördag. Ligger här och funderar ska jag eller ska jag inte!? Morgondop:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är mitten underbar, men jag säger nog ändå 1:an. Jag är störtkär i färgerna celosian och de knubbiga rosorna! ;)
      Du är en modig kvinna Sanna! Jag röstar för morgondopp ;)

      Radera
  2. Den i mitten! (Men det var svårt att välja!!.....)

    SvaraRadera
  3. Hej! Ser att detta inlägg är gammalt men skulle gärna vilja veta vad d är för blommor i den buketten i mitten:) gärna vad dom där runda frökapslarna är för nått... Den är ju så fin!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, Ja visst är den fin. Blommorna är: rosor, ranunkler, julrosor, viburnumbär, grevillia, murgröna. Frökapslarna heter scaciosa.

      Radera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips