1 Äppelbukett // Bouquet made of Apples

bukett frukt och bär, bukett äpplen, bukett bär, bukett nypon, brudbukett äåålen, brudbukett frukt och bär, brudbukett nypon, brudbukett höst bär, höstig brudbukett bär, bouquet berries, bouquet apples,bridal bouquet rose hips, bridal bouquet apples, bridal bouquet berries, bouquet rose hips, wedding bouquet berries, wedding bouquet apples, wedding bouquet rose hips

Egentligen tycker jag ju att en bukett ska innehålla åtminstone några blommor.
Men jag gör ett undantag för denna söta lilla bukett med äpplen och nypon. Eller är det där gula kanske några små blommor? Något som jag framför allt gillar i denna bukett, är de små bladen. De gör att den inte känns så naken och stel.
Vad tycker du? Skulle du kunna tänka dig att gifta dig med en bukett av äpplen?

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 

Personally, I think a bouquet should contain at least a few flowers.
But I make an exception for this sweet little bouquet with apples and rose hips. Or is there perhaps some small yellow flowers? What I particularly like in this bouquet or posy, are the small leaves. They make it feel warm and cozy.
What do you think? Would you consider to get married with a bouquet of apples?




1 kommentar :

  1. Supersöt bukett! Äpplen är inte riktigt min stil, men jag tycker att det är vackert. Smart budgetmatrial också!

    Kram :)

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips