3 Ny blogg! // New Blog!

flora inspiro, flora inspiro blog, blogg flora inspiro, blogg emelie ekborg, emelie ekborg blog

Sedan en tid tillbaka så har jag ibland haft lust att blogga om annat än enbart blommor. Men det har liksom inte passat in här. Och att visa min egna arbeten har ibland känts som att det nog inte är av intresse för alla som kikar in här. Så för ca en månad sedan så bestämde jag mig och startade en ny blogg.
På den bloggen kommer ni att kunna hitta en blandad kompott av inredning, foto, mat, loppisfynd och blommor. Det kommer även att bli lite uppdateringar om vad jag pysslar med i mitt företag, som precis som den nya bloggen heter Flora Inspiro.

Så om ni har lust, så är ni välkomna att kika in på

Edit: här på svenskablomsterbloggar.se kommer allt att fortsätta precis som vanligt!

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 

For a whlie, I sometimes felt that I wanted to blog about other things than just flowers. But it wasn't really suitable to write about it here. And I've never felt really comfortable showing my own work here. So about a month ago, I decided and started a new blog..
On the new blog you will find a mixed bag of interior design, photography, food, vintage finds and flowers. There will also be some updates on what I'm up to as a floral stylist and writer. Just like the new blog, my company is called Flora Inspiro.

So if you wish, you are very welcome to pop over to
blog.florainspiro.com

Edit: here on svenskablomsterbloggar.se everything will continue as normal!




Foto emelie ekborg svenskablomsterbloggar.se

3 kommentarer :

  1. Hej
    Ska bli kul och intressant att följa dig där också.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä men! Jag skrev precis en kommentar på din blogg o så hittade jag din kommentar här ;)

      Radera
  2. Håller med Margateta :) Det skall bli urhärligt att lära känna flera sidor av Emelie :)

    Ha en fin kväll

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips