0 4 (starkt) Rosa Buketter // 4 Hot Pink Bouquets

rosa bukett, starkt rosa bukett, rosa brudbukett, rosa koral bukett, hot pink bouquet, pink bpoquet, pink coral bouquet, pink wedding bouquet, pink bridal bouquet, hot pink wedding bouquet, hot pink bridal bouquet
Här kommer en drös med härligt starkt rosa buketter.
Är inte kombinationen stark rosa och koral helt underbar?
 När jag såg dessa buketter kom jag att tänka på att jag köpte ett par byxor i just hot pink häromdagen (extremt modigt för att vara jag!). Nästan så att jag skulle göra ett dagens-outfit-inlägg med dem och en härlig bukett. 
Kanske när pionerna i mina föräldrars trädgård blommar...
Vilken bukett är din favorit?

I serien 4 buketter hittar ni även: turkosa buketter, blåa buketter

Förresten, ni glömmer väl inte att anmäla er till den blomstrande hattparaden i Västerås?
Sista anmälningsdagen är på fredag och än finns fortfaran några platser kvar!
För mer info och anmälning, läs mer här >>

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 
Here comes a bunch of beautiful hot pink bouquets.
Isn't the combination hot pink and coral absolutely wonderful?
  When I saw these bouquets I remembered that I bought a pair of trousers
 in hot pink the other day (extremely brave !) I might do a day's outfit post with the trousers and a lovely bouquet. Maybe when the peonies in my parents' garden blooms ...
Which bouquet is your favourite?

Also in the serie 4 bouquets: turquoise bouquets, blue bouquets




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips