0 Provrörsrosor // Test Tube Roses

provrörs vaser, blommor i provrör, rosor i provrör, test tubes, flowers in test tubes, roses in test tubes, test tube vase

provrörs vaser, blommor i provrör, rosor i provrör, test tubes, flowers in test tubes, roses in test tubes, test tube vase

provrörs vaser, blommor i provrör, rosor i provrör, test tubes, flowers in test tubes, roses in test tubes, test tube vase
Söta små provrörsrosor!
När jag såg dessa provrörsvaser fick jag genast en sån lust att besöka mig gamla högstadieskola, eller närmare bestämt labbskåpen i NO-salarna. Jag är nästan helt säker på att det fanns massa såna där, i alla fall när jag gick där för ähum.... några år sen.
Ja ja, kanske hittar jag några undanglömda i en låda på en loppis någon gång...

Förresten, ni glömmer väl inte att kika in på vår sida The Note Board för att kolla lediga floristjobb, butiker till salu mm.

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 
I love this cute little test tube roses!
When I saw these test tube vases I immediately wanted to run to my old high school, or more specifically, the lab cabinets in the science halls. I'm almost certain that there were lot of this kind of test tubes there, at least when I went to high school erm .... a few years ago.
Oh well, maybe I find some hidden in an old box at a flea market sometime ...

By the way, don't forget to pop in to The Note Board  to check out florist jobs, flower shops for sale ect.





Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips