1 Plumosa gör comeback! // Aspargus Fern is Back!



Skrit grönt som plumosa och adianthum gör stark comeback, både i krukväxtformat och bukettformat! Kul! Jag gillar dem! Används de rätt så är de jättefina, lite vilda men romantiska. 
Jag har en plumosa som krukväxt och den växer snabbt. Än har det inte blivit så långa och fina "rankor" som i denna buketten. Men snart kanske...
Förresten, när tror ni plumosan och adianthumens kusiner tiki och läderblad blir trendiga igen? Inte än på ett tag va?

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 

Soft foliage like apsaragus fern and maiden hair areback, both in bouquets and as plants!
I'm so happy!  They are lovey, if they are used in the right way. Wild but romantic.
I have an asparagus fern as a houseplant, and it's growing rapidly. It's not as big as in this bouquet, but I hope it will be.
By the way, when do you think the cousins ​​tiki and leather leaf will be trendy again?
Not for a while I hope...


BON WEEKEND!



1 kommentar :

  1. Jag älskar plum. Adiantum yes!!Har alltid gjort :) Aldrig Tiki. Läderblad är jag pro. Fint! Plocka dem lite. använd sparsamt. Trolskt. För att jag älskar ormbunke. :)Besökte en monter med bara Fern idag. Kärlek. Älskar buketterna som du hittat. Fantastisk inspiration.

    Bye for now :)

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips