1 Magnolia



Underbara magnolior!
Häromdagen hittade jag en liten tvärgata i området där jag bor, med massa fina buskar med magnolia. Sprang så klart genast hem och hämtade kameran. 
När jag stod där och fotade kom det fram en äldre man och frågade om jag visste vad det var för blommor jag fotade. "Bra!" sa mannen och log när jag svarade att jag visste att det var magnolia. Kunde inte låta bli att le för mig själv när han sedan belåtet gick sin väg.

Om du inte kan få nog av magnolia tycker jag du ska kika här och här!

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • 

The most amazing magnolias!
The other day I found a small, narrow street in the area where I live, with lots of lovel magnolias. Of coures I  immediately ran home to get my camera.
As I stood there, shooting an elderly man came up to me and asked if I knew what flowers I was shooting. "Good!" the man said and smiled when I told her I knew it was a magnolias  I had a big smile on my face, as he went away.

If you cann't get enough of magnolia, I suggest you take a look here and here!





Foto emelie ekborg svenskablomsterbloggar,se

1 kommentar :

  1. Haha I just posted a post about Magnolia. Love these flowers. I took some in to save them from the wind and the rain...
    Have a nice weekend.

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips