4 På Instagram // On Instagram

today is the day, emelie ekborg svenskablomsterbloggar instagram
Nu finns jag på Instagram!
Jag vet att jag måste vara allra sist med att skaffa Instagram. Jag har tvekat länge p g a olika anledningar. Bl a så tycker jag inte om mobilbilder (vill använda min kära Nikon)och det kvadratiska bildformatet. Men nu ger jag det ett försök och jag måste erkänna att jag gillar't!
Här på bloggen är det ju 100% blommor som gäller, men på Instagram kommer det bli en blandning av inredning, vackra saker, vardagen och så lite blommor så klart.
Jag heter emelie_ekborgInstagram
Vad heter ni?

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

 I am on Instagram!
I know that I must be the very last one to join Instagram. I've hesitated for a long time due to different reasons. I don't really like mobile photos (I want to use my beloved Nikon) and the square shaped images. But I'll give it a try and I have to admit that I quite like it!
Here on the blog it's 100% flowers, but on Instagram it will be a mix of interior design, beautiful things,my  daily life and some flowers of course.
I'm emelie_ekborg on Instagram
What's your name?




Foto emelie ekborg

4 kommentarer :

  1. Då ska jag genast följa dig på Instagram. Följer dig redan här och på Pinterest :)
    Mvh Sofia

    SvaraRadera
  2. Jag heter "fastsofia" på Insta.

    SvaraRadera
  3. Fullt med härlig världslig blomsterispiration! Jag gillar IPhonebilder också. Min systemkamera är en älskad ägodel. Dock stor för den vardagliga handväskan, ;) Mobilen är "my friend in mission and crime". Här å nu-bilder är underbara. Fångade snabba ögonblick utan direkt perfektion. Perfekt Operfekt som är mitt eget lilla motto ;) Livet blir så mycket roligare då. Vi ses där. Jättekul!! Du kan ju använda dina finbilder ändå och också. Det gör jag om jag orkar, vilket förstås är sällan :)

    Ha kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är ju det som är tjusningen med ig! Jag måste säga att jag inte tycker systemkameran känns så stor längre. Den händer ofta med mig över axeln eller inlindad i en scarf i handväskan. Men jag vänjer mig nog vid att fota mer med mobilen.

      Radera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips