0 Jamie Aston

jamie aston, jamie aston shop london
När jag var i London besökte jag även Jamie Astons butik. Butiken var fylld med massa underbara blommor, bland annat gul vanda och ringblommor (i februari !). 

jamie aston, jamie aston shop london
When I was in London I  visited Jamie Aston's shop. The shop was filled with lads of wonderful flowers, including yellow vandas and marigolds (in February!). 

jamie aston, jamie aston shop london
Jag hade en trevlig pratstund med Jamie då han berättade om sina kurser, allt från prova-på, brudbinderi till karriärsbyggande. Dessa kurser håller han både i butiken i London och i Syd Korea! Jag träffade även Sharnie, som var väldigt tålmodig med mitt fotande och massa frågor. Och sist men inte minst, så måste jag bara visa den vackra och stora ljuskronan som hängde i butiken. En sån skulle man ha...

jamie aston, jamie aston shop london
I had a nice chat with Jamie and he told me about his courses. He's teaching both in-store in London and in South Korea! I also met Sharnie, who was very patient with my taking lots of photos and asking questions. And last but not least, I just have to show the beautiful chandelier. Magnificent!

BON WEEKEND!


Foto emelie ekbog svenskablomsterbloggar.se

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips