0 To Be Perfectly Frank

Ok, jag vet att jag lovade alla-hjärtans-dags-inspiration i förra inlägget, men jag måste bara visa detta. När jag var i Stockholm i helgen så besökte vi bland annat Michael Anastassiades utställning To Be Perfectly Frank hos Svenskt Tenn. I en hyllning till den legendariske designern Josef Frank har Michael Anastassiades tagit fram en serie nya produkter. De är jättefina, men vad som fascinerade mig mest var hans lek med växter, vatten, skuggor, rötter och luftbubblor!

Så om du är i Stockholm, tycker jag du ska besöka Svenskt Tenn
Utställningen är öppen t o m 2013.03.31

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Ok, I know I promised Valentines Day inspiration in my last post, but I just have to show you this. When I was in Stockholm this weekend  we visited Michael Anastassiades' exhibition To Be Frank Perfectly at Svenskt Tenn. In a tribute to the legendary designer Josef Frank, Michael Anastassiades has developed a series of new products. They are really nice, but what fascinated me most was his play with plants, water, shadows, roots, and bubbles!

So if you are in Stockholm, I think you should visit Svenskt Tenn!
The exhibition is open untill March 31st.




Foto emelie ekborg

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips