0 På soffbordet // On The Coffee Table

brudslöja och rosor, brudslöja inte för gulligt, bukett brudslöja, baby's breath bouquet, blommor hemma
brudslöja och rosor, brudslöja inte för gulligt, bukett brudslöja, baby's breath bouquet, blommor hemma
Nu har det hänt, något som aldrig hänt förut - 
jag har brudslöja på soffbordet här hemma. And I like it! Jag hade lite brudslöja över från ett tidigare jobb så jag tänkte tja, varför inte? I vasen hamnade även två stora vita rosor. Egentligen hade jag fler rosor som jag tänkt använda. Men två rosor, olika långa, blev precis lagom. Jag ville inte ha en gullig bukett rosor med brudslöja utan brudslöja med rosor. För att skapa lite kontrast till det gulliga så fick blommorna sällskap av ljusstaken Skull.

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Now it has happened, something that never happened before - 
I have baby's breath on the coffee table at home. And I like it! I had some left over from a previous job so I thought well, why not? Two large white roses also ended up in the vase. Actually I had more roses that I intended to use. But two roses, in different lengths, was just enough. I didn't want a cute bouquet of roses and baby's breath. Instead I wanted baby's breath to dominate. To create a bit of contrast to the cuteness, I put the candle holder Skull next to the flowers.



Foto emelie ekborg svenskablomsterbloggar.se

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips