3 Nordisk juldukning // Nordic Christmas Table

juldukning, adventsdukning, dukning jul blommor, nordic rustic, nordic christmas table, winter table. vinter dukning, christmas table, tabel setting rustic winter, tabel setting christmas, tabel setting rustic christmas
juldukning, adventsdukning, dukning jul blommor, nordic rustic, nordic christmas table, winter table. vinter dukning, christmas table, tabel setting rustic winter, tabel setting christmas, tabel setting rustic christmas
Vad säger ni om denna juldukning av Nina?
Väldigt nordisk lagom - både traditionell och modern. Inte allt för komplicerad, men inte heller för enkel. Vackra naturliga element som granris, kottar och mossa samsas med isklot och snöstjärnor. Och så svala färger. Rustikt på nordiskt vis, helt enkelt!

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

What do you say about this Christmas table by Nina?
Very Nordic - both traditional and modern. Not too complicated, but not too simple. Beautiful natural elements like pine cones, Christmas tree and moss intermingled with ice globes and snowflakes. Nordic rustic!




3 kommentarer :

  1. en vacker dukning helt i min stil ♥ Ha det bäst :)

    SvaraRadera
  2. Very beautiful! Love the unusual elements as the bulb flowers!

    SvaraRadera
  3. Hej Emelie, snubblade på din blogg av en slump när jag var ute och nätsurfade. Mycket fint! Och kanske kan du t om hjälpa mig.

    Jag har en butik i Seattle, USA och jag letar desperat efter fina mosshjärtan som jag såg när jag var hemma i Sverige sist. Råkar du veta en grossist som säljer till butiker? Skulle gärna vilja plocka in dom i min egen butik.

    Kram och gott nytt år!

    Monika

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips