0 Julfunderingar // Thinking of Christmas

Det slog mig att det börjar bli dags att tänka på julen.
Första advent närmar sig ... Jag är egentligen inte så julig. Så när jag som nu börjar tänka på julen får jag alltid lite lätt ångest. Men sen kommer jag på att jag ju ÄLSKAR julblommorna, men inte själva julen. Så det  är inte så farligt. För vem kan motstå amaryllis?!

Ett litet tips, också, dagens om ni så vill.
Fota gärna buketter i stolar! Det är lätt och snyggt. Buketten kan stå med stöd av arm- eller ryggstöd eller ligga. Stolen blir fin bakgrund och/eller rekvisita.

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •


It struck me that it's time to think about Christmas.
First Sunday of Advent is approaching ... I'm not very Christmassy. So when I start to think about Christmas, I always get a little anxious  But then I remember that I LOVE the Christmas flowers, so it's quite alright. Cause who can resist amaryllis?!

Chairs are really good for shooting bouquets! It's easy and neat. The bouquet can stand against the armrest or back. The chair become a nice background and / or prop.


HAPPY MONDAY!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips