0 Höstkrans ??? // Autumn Wreath ???

hortensiakrans, krans hortensia, höstkrans, höstkrans hotensia, autumn wreat, autumn wreath hydrangea, wreath hydrangea
Jag bestämde mig  häromdagen för att göra en höstig dörrkrans till mig själv.
Men så hittade jag ett fint rosa band och sen fick jag fri tillgång till grannens hotensiabuske ... så resultatet blev... hötigt?... nja.... pastelligt.... JA!
När det sedan var dags att fota, så hade höstvindarna tilltagit och banden flög all världens väg. Blev ett sånt där härligt fnissigt ögonblick när jag sprang runt och försökte fota flygande band. 
Ibland blir det inte som man tänkt sig!

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •
.
The other day I decided to make myself a door wreath in lovely autumn colours.
But I found a nice pink ribbon and then I got free access to my neighbour's hydrangea ... so the result was ... autumn like ... well .... pastel .... YES!
And then when it was time to shoot, the autumn winds didn't want to cooperate and the ribbons flew all over. It became one of those wonderfully giggly moment when I ran around trying to shoot flying ribbons.
Sometimes it doesn't turn out as expected!



Foto emelie ekborg svenskablomsterbloggar.se

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips