2 Dahlia Love II

dahlia, bukett dahlia

Jag tror jag måste försöka mig på att odla dahlior!
För det här börjar bli olidligt... jag är så kär i dom! Tänk att bara kunna gå ut i trädgården (mina föräldrars, men läs min) och plocka en stor härligt höstig bukett med dahlior ... och så några stora ståtliga Cafe au Lait!

Fler underbar dahlior hittar du här.

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

I think I need to try to growing dahlias!
Because this is becoming unbearable ... I am so in love with them! Imagine being able to go out in the garden (my parents, but read mine) and pick a big beautiful bouquet of dahlias ... 
autumn colours... and of course some Cafe au Lait!

More gorgeous dahlias can be found here.



2 kommentarer :

  1. Dom är inte så svårodlade, blommar fint hela sensommaren och är generösa med blommor, jag har lyxen att just kunna gå ut i trädgården och plocka då och då ;)

    Önskar Dig en fin helg =)

    SvaraRadera
  2. Då är du en rik kvinna! Jo, jag vet att egentligen inte är svåra, det är ju bara det att ta upp knölarna och vinterförvara. Det är där det spricker liksom ... ;)

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips