0 Bröllop, fjädrar & Scottland // Wedding, Feathers & Scotland

blommor, fjädrar, höst, scottland

Bröllopsinspirationen i torsdags fick mig att tänka på fasanfjädrar.
Som osökt fick mig att tänka på Scottland, för fasan jagar man ju mycket där.
Och då började jag tänka på tistlar, som ju är Scottlands "nationalblomma".
Och tistlarna fick mig i sin tur in på spåret höst, bär och jakt, hjortjakt.
Och jakt, ja då var jag tillbaka till fasanfjädrarna ...

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

The wedding inspiration on Thursday made ​​me think of pheasant feathers.
Which made ​​me think of Scotland, cuz they hunt lots of pheasant there.
And then I began to think of thistles, which is the "national flower" of Scotland.
And the thistles got me into  autumn, berries and hunting, deer hunting.
And hunting, well then I was back to the  pheasant feathers again ...



Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips