2 Blomstertatuering del3 // Floral Tattoo Part3

Jag lovade ju fler blomstertatueringar.
Idag används så många fler tekniker och färger än dom "gamla vanliga" med svarta konturer. Jag föredrar när dom är så här mjuka och fina. Kanske skulle jag våga mig på en ... en liten ...
Vad har ni för blomstertatueringar?

Här hittar du del 1 & del 2 om tatueringar.
Och kan du inte få nog, så hittar du ännu fler blomstertatueringar på mitt pinterestboard Floral Tattoo.

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

I promised you some more floral tattoos.
Today, there's so many techniques and colors than the ones with black outlines. I prefer when they are soft and fine, like those. Maybe I should pull myself together and do a little tattoo ... a small one...
Do you have any floral tattoos?

You can find  part 1 & part 2 .
And if you cann't get enough, you will find even more flower tattoos on my pintnterest board  Floral Tattoo.



2 kommentarer :

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips