0 5 bloggar - 5 Blogs

Lite semester gör mig gott!
Jag kopplar av på Västkusten och njuter av:
morgondopp, strandpromenader, löparrundor, solmogna bär, spontanbuketter, svmapplockning, en liten vovve som följer mig vart jag än går, läsa böcker, magasin och bloggar* fiske, kvällsmat på bryggan.
Krafterna återvänder och jag har börjat planera höstens projekt.


-----------------------------

A little summer holiday was good for me!
I relax on the West Coast and enjoy:
morning swim, beach walks, running, berries, wild bouquets, picking mushrooms, a little dog that follows me wherever I go, reading books, magazines and blogs * fishing, evening meal on the pier.
The energy is back and I've started to plan the projects for the autumn.




Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips