1 Stolar - Chairs

Jag vet inte varför, men jag älskar såna här enkla, och lite nötta, klappstolar. 
Tyvärr så är dom ju inte så bekväma, annars hade jag gärna haft dom både som köksstolar och skrivbordsstol. Och dom fungerar ju lika bra till vardags som till fest. Smycka dom gärna med blommor och sen är dom redo för sommarens fester i trädgården!
2 stolar ... får mig att tänka på dessa.

----------------------------

I do not know why, but I love these simple and a bit worn, folding chairs.
Unfortunately they're not so comfortable, otherwise I would gladly have had them both as kitchen chairs and desk chair. And they work just as well for everyday and special occasions. Decorate them with flowers and then they're ready for the summer's celebrations in the garden!
2 chairs ... made me think of these.



Foto beauxartsphotographie.com, josevilla.com

1 kommentar :

  1. Jag håller med - det är något visst med sådana där stolar. Snygga ... men inte så sköna :)

    Jag önskar dig en underbar tisdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips