2 Perioder - Periods

Många konstnärer och designer har ju olika "perioder" i sitt skapande. 
Jag tror att nästan alla som jobbar kreativt har det. 
Även när man jobbar med blommor. Hos vissa syns det kanske mera tydligt än hos andra. Den del är väldigt måna om att bara arbeta inom sin "stil". 
Jag föredrar att ha många olika "stilar" men under olika perioder ...
Just nu drags jag mest åt vegetativt och minimalism och ibland även kontrasten mellan dom båda. Så man kan väl säga att jag är en periodare när det gäller blommor.  Är det samma för dig?
---------------------
Many artists and designers have the various "periods".
I think almost everyone who works creatively have that. Even when working with flowers. For some peoplr it might be more clearly than for others.
And some desingers are very keen to work only within their "style". I prefer to have many different "styles" but in different periods ...
Right now I mostly in for vegetative and minimalism, and sometimes the contrast between them both.
How is it for you?

Um alle neuen deutschen Leser,
 herzliches Willkommen!



Foto sarahjwinward.blogspot.com

2 kommentarer :

  1. Nydeligt vegetativt arbeide! Jeg som bruker 90 % av blomster, kvister, lav og mose direkte fra naturen, har vel den stilen hele tiden, men forandrer farger og mengden blomster i kontrast til kvister og lav. Elsker både det som sprutet av fargeglede og det mer forsiktige. Ha en kreativ helg!

    SvaraRadera
  2. Så sant, Emelie. Tror vi blomsterkreatörer gillar olika beroende på årstid och vilka vackra blomster som lockar just då. Mode, inredning, konst, mat, sinnesstämning och resande påverkar mig i min skapandel blomsterlusta. :)

    Visst är det underbart att inte behöva vara fyrkantig. :)

    Ha en fin kväll.

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips