0 Knoppiga väskor - Bud Purses

blomväska, blomsterhandväska, flower purse, kathleen dustin
Jag vet inte hur många gånger jag har googla efter en sak och istället hittat något helt annat. Det var så jag hittade dessa små söta aftonväskor. Dom är skapade utav konstnären Kathleen Dustin. Jag tror aldrig ni kan gissa vad dom är gjorda av... en slags cernitlera! Kommer ni ihåg cernitleran som var så populärt i början på 90-talet på fritids, förskolor, dagis ?!
Vilken är din favorit? Min är nog nigellan (mitten, övreraden)!
--------------------------------
I don't know how many times I have been googling for one thing and instead found something else. That's how I found these cute little purses. They are created by the artist Kathleen Dustin. I don't think you can guess what they are made of ... polymer clay! 
What's your favourite? Mine is probably the nigella (center, top row)!




Foto kathleendustin.com

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips