2 Brudbuketter med magnolia-Magnolian Bridal Bouquet

brudbukett magnolia, annorlunda brudbukett, magnolia, bouquet magnolia

Vacker, mystisk och sensuell - denna magnolia. 
Underbar men inte så vanlig i brudbuketter.
Jag önskar verkligen att jag hade en trädgård där den kunde växa!
Visst låter magnolia mer som ett kvinnonamn än som ett blomnamn ...

Imorgon kommer en mycket spännande tävling att presenteras. Den största och mest kreativa tävlingen hittill!
-------------------
Beautiful, mysterious and sensual - the magnolia. 
Wonderful, but not so common in bridal bouquets.
I really wish I had a garden where it could grow!
 Doesn't magnolia sound more like a woman's name than a flower name ...





2 kommentarer :

  1. Magnifikt! :)

    Magnolia är ett helt fantastiskt inslag i buketter. Jag har skapat med kvistarna i buketter som aldrig förr i år. :)

    Snart blommar de å jag får njuta en sväng till. De är så vackra att jag ryser till. Blomsterextas. ;)

    Ha en fin vecka.

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips