2 Graffiti & Blomsterbutik-Graffiti & Flower Shop

flower shop london, blomsterbutik london, portobello road

På nedre delen av Portobello Road, London säljs blommor, frukt och grönsaker. En härlig gatumarknad där allt säljs i små stånd av presenning, på små bord eller mer eller mindre direkt på gatan. Är man extra förnäm av sig så kan man ha en sådan här fin blomsterbutik.

Ni glömmer väl inte att idag är sista chansen att vara med i tävlingen!

                                 

On the lower part of Portobello Road, London there's a  wonderful street market with flowers, fruit and vegetables. Everything is sold in small stands of canvas, on small tables or more or less directly on the street. And if you are posh you might have a nice flower shop like this.


Foto emelie ekborg svenskablomsterbloggar.se



2 kommentarer :

  1. Men åååh vad jag vill till London! Så underbart! Det är det som är så roligt att man kan köpa blommor i vilket gathörn som helst!!
    Jag digger din blogg. (Har en koloni där jag odlar massssor av blommor så har lite gröna fingrar, men kanske inte så duktig som du, men iaf; har det "gröna" gemnesamt med dig...thihii!!)
    Ha det bra!
    //Kristiina

    SvaraRadera
  2. Det här gillar jag! Helt i min blomsterlinje. Urbant och Londonnära :)

    Härligt och konstnärligt.
    Blomstrande möjligheter.

    Ha en härligt skön gatnära söndag. :)

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips