1 Mysigaste trädgården - Cozy Garden

trädgårds inspiration

Det börjar bli dags att tänka på trädgården/balkongen!
I år ska jag nog satsa på lite mera blommor och lite mindre grönsaker.
Förra året odlade jag potatis i hinkar på balkongen! Fick potatis till 2 middagar, men jag tror som sagt att det får bli blommor i år istället ... 
Hos Charlotte hittade jag denna bild. Precis så här vill jag ha det!
Måste helt enkelt skaffa större balkong ...

                                             

It is time to think about the garden / terrace!
This year I will probably have some more flowers and a little less vegetables.
Last year I grew potatoes in buckets on the terrace! I got potatoes for 2 dinners, but this year I think it will be flowers  instead ...
On  Charlotte's  blog, I found this picture. I want it just like this! So I have to get a bigger terrace ...





Foto jeffreygardens.blogspot.com

1 kommentar :

  1. Hi Emelie,

    Love this photo of beautiful rugs in a garden. Thank you for your post today. Hugs, Maryjane

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips