0 Val - Choices

zita elze, brudbukett rosor, brudbukett vintage rosor, brudbukett gammalrosa
Som florist ställs man inför många val.
I vår värld finns det så mycket att välja mellan och så många valmöjligheter att man lätt kan bli vimmelkantig.
Jag brukar inte ha så svårt för att bestämma mig. 
Jag brukar veta exakt vad jag vill och vad jag vill ha för att det ska bli så.
Men nu står jag inför valet enbart vita pärlor, vita fast med dragning åt silver, vita och silver, svarta och vita, enbart silver eller vita, silver och svarta ... gahhh!!!
                                        

As florists, we face many choices.
In our world there is so much to choose from and so many choices that you can easily become giddy.
I usually don't have that hard time deciding.
I usually know exactly what I want and what I want to make it that way.
But now I'm faced with the choiceof pearls. Only white pearls, white with a hint of silver, white and silver, black and white, only black or white, silver and black ... gahhh!



Foto zitaelze.com

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips