2 Lavendel Choklad - Lavender Chocolate

lavendel chokolad, lavender choclate, varm choklad lavendel, lavendel choklad, lavendel socker
Varm choklad med lavendel är bland det bästa som finns!
Till min choklad använder jag helst någon fin, mörk choklad som jag smälter
och sedan späder ut med varm mjölk. 
Har man inte det går det ju bra med kakao.
Men viktigast av allt - lavendelsocker!
Tillsätt cirka 1-2 tsk, efter smak.
                         

Hot chocolate with lavender is the best!
To my hot chocolate I prefer to use some really nice dark chocolate.
I melt it and then pour the hot milk.
If you don't have any fine chocolte, cacao is ok.
But most important - lavender sugar!
Add 1-2tsp.




Bildkälla alamodejournals.com

2 kommentarer :

  1. Åh lavendelsocker är så galet gott!
    Det har jag alltid på glassen på sommaren =)

    För övrigt har jag hittat en ny favoritplats på nätet nu när jag hittade hit =)

    SvaraRadera
  2. Glass! Jag det är ju en annan favorit. Känns lite konstigt med socker på glass, men det är ju för lavendelsmaken så det ska helt klart provas! tack för tipset! //Emelie

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips