0 Gästbloggare - Årstidens Bäst

årstidens bästa bloggJag minns så starkt från min barndom att jag redan då hade ett stort band till blommor. Att få gå på landet och se sommarblommorna växa i dikeskanten var bara en så härlig känsla. Jag blev så otroligt lycklig av att få skapa bukett efter bukett med mina små händer. Intresset följde med mig i min uppväxt, så därför var det ett självklart val för mig att efter gymnasiet utbilda mig till florist. Jag ville jobba med händerna, så enkelt var det.
årstidens bästa blogg
Det har gått en hel del år sedan dess. Jag är 35 år idag. Jag tror jag uppskattar det mer nu som vuxen. Att få skapa och jobba med händerna är det bästa jag vet. Oavsett om det gäller att jobba med lösa blommor eller att jobba ute i trädgården och växthuset så ger det mig så mycket energi av att skapa något. Av dött eller levande material.
årstidens bästa blogg
Kransar är jag galet förtjust i. Jag kan inte få nog av dem, så enkelt är det. I skogen finns så väldigt mycket att inspireras av. Ni skulle se hur cykeln eller bilen ser ut efter att jag varit där på en tur.....

Tusen Tack för mig, ren Lycka för mig att få göra ett gästinlägg här. Till Er alla från mig.
Hoppas att Ni får en riktigt riktigt fin Jul!

Linda
www.arstidensbasta.blogspot.com
årstidens bästa blogg



Ever since I was a child I had a special bond to flowers.
To walk in the countryside and see
summer flowers grow in the ditch was just such a great feeling.
I was so incredibly happy to create bouquet after bouquet
with my small hands.
The interest came along with me through my childhood, so  it was a
obvious choice for me to become a florist. I wanted to work with my hands, as simple as that.

It's been quite a few years since then. Today I am 35 years old.
I think I appreciate it even more now as an adult.
Creating and working with my hands is the best I know.
Whether it's working with cut flowers or working out in the garden and greenhouse, creating gives me so
much energy. Creating with dead or living materials
.


Wreaths, I'm absolutley crazy about them. I can not get enough of themas simple as that
I find so much inspiration in the forest. You should see how the bike or the car looks after I've been there...

Thank you so much. I'm so happy to write a guest post here today.

To all of you, a very Merry Christams!


Linda
www.arstidensbasta.blogspot.com

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips