10 Tatuering

Om jag inte vore så feg så skulle jag defenitivt kunna tänka mig någon av dom här blomstertatueringarna! En orkidékvist över skuldrorna hade ju inte varit helt fel. Riktiga mästerverk många gånger! Men så ibland ser man någon tatuering som ... ja kunde varit bättre. Då börjar jag tveka. Man ska ju ha den resten av livet ... Och sen när jag börjar tänka på nålarna, och då är det stopp, nej, aldrig.
tatuering ros, tatuering orkide,tatuering blommor

Hur är det med er? Har ni tatueringar? Några med blommor?


Foto sexy-hot-tattoo.blogspot.com, style-and-art-gallery.blogspot.com, xitefuns.com

10 kommentarer :

  1. har många tatueringar, men inga blommor. tycke det e så klische att flickor ska ha blomrankor =)
    btw det går mycket lätt och fort att med laser ta bort en tauering idag, så man behöver inte mera tro att det är för livet. de blir inga som helst märken efter ens...

    susanne

    SvaraRadera
  2. Jag har varken tatueringar eller blommor på kroppen... De där såg fina ut!

    SvaraRadera
  3. Jättefina alla fyra! Jag gillar dock inte stilen där de har en svart kant runt omkring ... det blir lite målarbokskänsla tycker jag.
    Men rosen!!! Den längst ner till vänster!
    DEN var jättefin!!!Inga kantlinjer där inte!!!!
    Fast jag skulle aldrig sätta en tatuering på mig själv... uppskattar dock bra tatueringar hos andra....

    SvaraRadera
  4. EN tatuering, men inte av blommor.
    Har funderat länge på att tatuera in något band av olika skogsbär...
    Älskade tattosen med löjtnatshjärtat ♥

    SvaraRadera
  5. Jag har en lilja på ryggen som i framtiden kommer att byggas ut! Tatueringar är bland det vackraste som finns när de är bra gjorda. :)

    SvaraRadera
  6. De där är ju grymt snygga!! Skulle absolut kunna tänka mej den slingan på skuldran eller den längst ner till höger. Katta

    SvaraRadera
  7. WOW! Nu vill ju tom JAG tatuera mig:)

    SvaraRadera
  8. Jag har två stora liljor på vänster sida om ryggraden som slingrar sig från skinkan upp till revbenen och mitt mellan dom står det Strength :)

    SvaraRadera
  9. Jag älskar tatueringar, och speciellt de som är med blommotiv. Själv har jag en orkide på ryggen, ångrar det inte en sekund.

    SvaraRadera
  10. Jag har en lilja på ryggen men texten "You're Everything". Min minnestatuering till mormor <3

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips