6 Tävla om ett vackert tårtfat - AVSLUTAD

Vi gör ett kort avbrott i morsdagstipsen, för en liten tävling. Nu så här i slutet på maj börjar ju tårtsädongen. Ni vet tårtkalas i syrenbersån eller på balkongen. Men vad behöver man väl då om inte ett tårtfat! Var därför med och tävla om ett vackert fat på fot från Balders Hages egna märke Strömshaga!


För att vara med och tävla så gilla Balders Hage på facebook och skriva en kommentar här nedan om varför just du ska vinna det vackra fatet. Glöm heller inte att skriva vad du heter på facebook!

Om du inte har facebook går det även bra att bli följare av Svenska Blomsterbloggar eller Balders Hage.

Tävlingen är AVSLUTAD!

6 kommentarer :

  1. Vilket vackert tårtfat. Klart jag är med och vill vinna det eftersom jag precis lyckats med konsstycket att slå sönder mitt tårtfat. Vill verkligen ha ett nytt för att servera tårta på ett vanligt fat är inte lika roligt tycker jag.

    Gillar på fb - Anna Lundkvist

    SvaraRadera
  2. Jag skulle så gärna vinna det fina tårtfatet eftersom vi snart ska ha dopkalas för min vackra dotter Alva. Då måste ju förstås tårtan ha ett vackert fat att stå på. Jag tror nämligen att en vit chokladmoussetårta med jordgubbar skulle passa utmärkt på ett så fint tårtfat!

    med blomstrande hälsningar
    Malin Svahn (gillar på fb)

    SvaraRadera
  3. Det vackra tårtfatet skulle passa fint som present till vår älskade dotter som fyller år nu på söndag!
    Märta Egnor(gillar på fb)

    SvaraRadera
  4. For et fint kakefat! Skulle passe perfekt til mine cupcakes;) Håper jeg kan være med i konkurransen selv om jeg bor i Norge:)

    Ønsker deg en fin dag!

    Har trykket gillar på facebook!

    Klem fra Pernille

    SvaraRadera
  5. Hej, jag är gärna med och tävlar. Det vackra tårtfatet skulle passa perfekt till barnens examen. Är inte medlem på Facebook men redan följare.
    Hälsningar,
    Kristina

    SvaraRadera
  6. Åhh vill ju så gärna ha ett fint tårtfat att sätta färglada cupcakesformar på med fina sommarblommor i, nyttigt men en fröjd för ögat :-)

    Har tryckt gilla på FaceBook - http://www.facebook.com/GummanGron - Frida Andreasson

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips