0 Gästbloggare - Sandra Stenberg

H
Holmsunds Blommor
ejsan! Jag blev vädigt smickrad av att ha blivit tillfrågad att skriva ett gästbloggsinlägg här på Svenska Blomsterbloggar. Mitt namn är Sandra Stenberg och jag driver sedan 2006 inredningsbloggen Inspirera Mera. Bloggen är mitt sättt att få utlopp för mitt stora inrednings- och fotointresse samtidigt som man får en sån härlig kontakt med andra. Trots att jag inte har en blomsterblogg så är blommor en viktigt del när det kommer till inredning. En bukett snittblommor kan, som ni redan vet, förgylla vilken miljö som helst och känns riktigt lyxigt att ha hemma.

Mitt intresse för blommor har däremot fått en helt annan dimension nu när jag planerar för vårt kommande bröllop. Flera timmar har gått åt att hitta inspirationsbilder till både brudbukett, tärnbukett och corsage samt blommor som passar att ha till dukningen. Bröllopet är nästa sommar så finns det gott om tid att bara surfa runt och njuta.
   Brudbuketten är därmmot i stort sett bestämd, med rosor i vitt och lila tillsammans med hjärtan-på-tråd och pärlor. Inspirationen kommer från en vacker bukett som Margareta på Holmsunds blommor gjort. Den känns helt perfekt för det är så oss. Så fort lokalen är bestämd kommer planeringen att fortsätta med dukningen om jag känner mig självrätt. Därför känns det perfekt med en samlingssajt för blomsterbloggar, så hit lär jag
komma fler gånger.












Sandra
Inspireramera.se

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips