1 Mjukis vas

Florist Carl Vandermoere
En romantisk middag med en sådan här vas på bordet vore ju inte helt fel. Så söta eller hur? Lammöron är verkligen en favorit. Dom har en sån fin grön/grå färg som passar till nästan allt och så är dom ju såååååå mjuka. På engelska heter dom Silver Carpet, ett rätt passande namn. Och tur är väl att det blir små mattor av dom eftersom det är en ständig åtgång på dom till diverse projekt. Det enda som stoppar mig just nu från att prova på dessa små vaser är snön ... Har snöat ymmigt hela dagen. Nu när vi har passerat nyår tycker jag inte det är lika mysigt längre. Jag vill ha vår!

1 kommentar :

  1. otroligt vilka läckra vaser.
    Undra om jag kommer ihåg allt fint som görs av lammöron för jag har det i trädgården.

    Ha en bra dag
    Gunilla

    SvaraRadera

Tack för din hälsning!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
,
,
Blogging tips